ZAPRASZAMY DO SERWISU
ul. Wronia 23/25
87-800 Włocławek
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek
08:00-18:00
Sobota
08:00 - 14:00
Niedziela
nieczynne
Tylko my pomożemy rozwiązać każdy twój problem.
Zapraszamy do kontaktu.
Naprawy
Jednostka napędowa samochodu składa się z wielu skomplikowanych technicznie podzespołów, które z upływem czasu, z powodu złej eksploatacji, nieodpowiedniego serwisowania lub przyczyn zewnętrznych mogą ulegać usterkom. Odpowiednio szybka reakcja może oszczędzić nam kłopotów w postaci kapitalnego remontu.
Należy reagować natychmiast na wszelkie oznaki uszkodzenia silnika - kontrolki, nadmierne dymienie, spadek mocy, kłopoty z rozruchem
Stan płynów eksploatacyjnych wymaga okresowej kontroli
Podczas każdego rozszerzonego przeglądu, zakres prac kontrolnych powinien obejmować wszystkie układy pojazdu
Naprawa silnika
Zakres usług i cena
Naprawa układu chłodzenia
Naprawa układu dolotowego
Weryfikacja i diagnoza układu dolotowego
Wymiana przewodu dolotowego
Wymiana uszczelki przewodu dolotowego.
Wymiana kolektora dolotowego
Wymiana uszczelki kolektora dolotowego
Wymiana zaworu sterującego w układzie dolotowym
Wymiana zaworu recyrkulacji spalin (EGR)
Wymiana elementu systemu powietrza wtórnego
Dokładna weryfikacja wszystkich podzespołów silnika
Wymiana uszkodzonych elementów
Ewentualne przywrócenie sprawności głowicy
Ewentualna wymiana pierścieni tłokowych
Ewentualna wymiana panewek
Możliwe uzupełnienie płynów
Wymiana kompletu uszczelek
Sprawdzenie szczelności całej jednostki
Wykasowanie na komputerze ewentualnych błędów
Weryfikacja i diagnoza układu chłodzenia
Regeneracja, naprawa lub wymiana chłodnicy
Wymiana płynu chłodniczego z odpowietrzeniem
Wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego
Wymiana termowłącznika wentylatora chłodnicy
Wymiana wentylatora chłodnicy
Wymiana sprzęgła wentylatora chłodnicy
Wymiana termostatu
Naprawa albo wymiana nagrzewnicy w samochodzie
Wymiana przewodów chłodzących
Wymiana pompy wody
Naprawa układu hamulcowego
Wizualna ocena i weryfikacja stanu przewodów hamulcowych stalowych oraz elastycznych
Pomiar grubości okładzin hamulcowych (klocków i szczęk), grubości tarcz hamulcowych oraz średnicy bębnów hamulcowych
Sprawdzenie poprawności działania tłoczków hamulcowych (w zaciskach i cylinderkach)
Uzupełnienie lub wymiana płynu hamulcowego
Odpowietrzenie układu hamulcowego
Naprawa układu kierowniczego
Zdiagnozowanie usterki (przekładnia, drążki kierownicze, końcówki drążków kierowniczych)
Demontaż kół
Demontaż końcówek drążka kierowniczego i drążków kierowniczych
Demontaż przekładni kierowniczej
Naprawa elementów przekładni lub jej regeneracja
Montaż przekładni kierowniczej
Montaż drążków kierowniczych i końcówek drążków kierowniczych
Montaż kół
Naprawa układu napędowego
Zdiagnozowanie usterki układu napędowego (skrzyni biegów, sprzęgła, elementów przenoszenia napędu)
Demontaż uszkodzonych elementów układu
Wymiana lub regeneracja uszkodzonych elementów
Naprawa układu wydechowego
sprawdzenie szczelności układu i zlokalizowanie uszkodzenia
sprawdzenie stanu wieszaków elastycznych i ich ewentualna wymiana
uszczelnienie połączeń poszczególnych elementów
spawanie miejscowe skorodowanych części
wymiana uszkodzonych elementów układu
ponownie sprawdzenie szczelności układu
Naprawa układu paliwowego
najbardziej skomplikowane są wtryskiwacze i to one najczęściej się psują
odłączenie przewodu masowego od akumulatora
demontaż niektórych elementów silnika, w tym wałków rozrządu
wymiana wtryskiwaczy
wymiana filtru paliwa
przeczyszczenie przewodów
sprawdzenie zbiornika paliwa, czy nie zalegają w nim jakieś zanieczyszczenia
Naprawa zawieszenia
Sprawdzenie i ewentualna wymiana amortyzatorów
Sprawdzenie i ewentualna wymiana sprężyn
Sprawdzenie i ewentualna wymiana wahacza
Sprawdzenie i ewentualna wymiana poduszek i łączników stabilizatora
Sprawdzenie i ewentualna wymiana sworzni
Sprawdzenie i ewentualna wymiana łożysk, łączników, uszczelnień
Montaż poszczególnych elementów
Sprawdzenie zbieżności